Förlåt!!!




Förlåt att det varit så dålig uppdatering under den senaste veckan, eller jag det har inte varit någon uppdatering alls så ja FÖRLÅT!!!!!
Agnes har ju varit och åkt skidor hela veckan så hon har en ursäkt men inte jag som bara har suttit på mitt rum hela veckan har absolut ingen ursäkt. Okej jag har inte bara suttit på mitt rum men nästan bara.
Om några veckor ska iallafall jag och min familj åka till Stockholm och gå på båtmässa så då kanske det blir något lite mer seglingsrelaterat inlägg :P.
Om man säger så så är seglingen ganska långt borta just nu när det är 10 minus och isen ligger tjock på sjön. Men snart så är det Mars och då kommer jag inte acepptera att det är så här, så då ska det bli vår igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0